Hoe maak je Plaats een Silverlight Beeld van een Resource

Hoe maak je Plaats een Silverlight Beeld van een Resource


Silverlight is een mixed-media platform vergelijkbaar met Flash. Het is nuttig voor mensen maken van video's en games. Het laden van een Silverlight-afbeelding in uw project van een Resource on- of offline vereist een specifieke aanvulling op uw C # spel code. Dit zal het beeld alleen te laden wanneer dat nodig is, waardoor het slapende anders.

instructies

1 Upload de afbeelding naar een webhost als het niet nu al online.

2 Kopieer de afbeelding URL. Zorg ervoor dat u de extensie aan het einde (.jpg, .png, etc.) bevatten. Als je het zelf geüpload, kopiëren van uw server. Als u gebruik maakt van een afbeelding al online, krijgen door met de rechtermuisknop te klikken en selecteer "Copy Image Location." Houd het handig.

3 Open de C # code die uw Silverlight-project aanstuurt.

4 Ga naar het punt in de sectie "Graphics" van het spel of video code waar u wilt dat de afbeelding wordt weergegeven. Er zal waarschijnlijk meerdere grafische al hier, maar Silverlight labels hen, zodat je kunt achterhalen waar de nieuwe afbeelding moet gaan.

5 Kopieer en plak de volgende code waar u wilt dat de afbeelding wordt weergegeven:

openbare gedeeltelijke class MainPage: UserControl

{

public MainPage()

{

InitializeComponent ();

BitmapImage bi = new BitmapImage ();

bi.UriSource = nieuwe Uri ( "IMAGE URL");

MyImage.Source = bi;

MyImage.ImageOpened + = new EventHandler & lt; RoutedEventArgs> (MyImage_ImageOpened);

}

void MyImage_ImageOpened (object afzender, RoutedEventArgs e)

{

// Afbeelding lading volledig.

}

}

6 Vervang "IMAGE URL" met het webadres voor uw imago.

7 Sla de Silverlight C # code door "Save As" te selecteren in het menu Bestand. Geef het een nieuwe naam, zodat u kunt terugkeren naar de oude code als het beeld problemen veroorzaakt.